გაკვეთილის გეგმა
|
მიხეილ ჯავახიშვილი ,,ჯაყოს ხიზნები’’
|
სასწავლო მიზანი
|
მხატვრული ნაწარმოების წერილობითი ანალიზის უნარის ფორმირება; ნაწარმოების ანალიზისას კრიტიკული მასალის მოშველიების და
გამოყენების უნარ-ჩვევათა გაღრმავება
|
აქტივობები
|
ანალიტიკური ნაწარმოების წაკითხვა და განხილვა
|
ქართ. XII. 5. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ეპოქის, ქვეყნისა და კულტურის
ტექსტების გაანალიზება მათში ასახული ინფორმაციის, თემების, იდეებისა და პრობლემატიკის
თვალსაზრისით.
შედეგი
თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·
მსჯელობს /პერსონაჟის ფასეულობებსა და შეხედულებებზე, რომელთაც ისინი ავლენენ
ტექსტში განვითარებულ კონფლიქტთან მიმართებაში;
·
აანალიზებს პერსონაჟის დამოკიდებულებას კონკრეტული ისტორიული ეპოქის ფასეულობების
მიმართ;
გამოხატავს საკუთარ დამოკიდებულებას
და სათანადო არგუმენტაციით იცავს მას;
·
მხატვრული ტექსტიდან ამოარჩევს დეტალებს, რომლებშიც, მისი აზრით, ყველაზე უკეთ
აისახება კონკრეტული ეპოქა, კულტურული კონტექსტი და ა.შ.;
·
|
|
რესურსები
|
,,ჯაყოს ხიზნებისადმი’’ მიძღვნილი კრიტიკული სტატიები,რომლებიც სახელმძღვანელოშია წარმოდგენილი,თემები მსჯელობისათვის ინფორმაციულ-ანალიტიკური დანართები
|
დრო
|
ერთი ნაშრომის წაკითხვისთვის და განხილვისთვის-20წ
ვიყენებ ვენის დიაგრამას |
შეფასება
|
კრიტიკული მასალების ეფექტიანად გამოყენება,მსჯელობის სიზუსტე
და დასაბუთებულობა,აზრობრივი სისავსე
შეფასების რუბრიკა |
სსიპ ქ.თბილისის 117 საჯარო სკოლის ქართული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებელი მარინე როსტომაშვილი
გაკვეთილის გეგმა
Subscribe to:
Posts (Atom)
No comments:
Post a Comment